شهرستان ها

برخورد شدید با احتکار کنندگان روغن در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از برخورد شدید با احتکار کنندگان روغن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، براتعلی صالحی افزود: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بین دستگاهی بنا بر این دستور، همکاران ما به صورت جامع و کامل بیش از پیش با سازمان صمت، بسیج، بازار را رصد می‌کنند.

صالحی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مصرف روغن در زندگی مردم و عدم رضایت جامعه نسبت به تودیع، به اتفاق مسئولین دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله معاونت بازرگانی سازمان صمت استان از کارخانه خوراکی گچساران بازدید شد.

صالحی افزود: با برنامه ریزی تأمین و توزیع، بازار استان فاقد هر گونه کمبود روغن خواهد بود و با کسانی که بخواهند این کالای اساسی را احتکار و یا صادر کنند، برخورد قانونی شده و به اشد مجازات این تخلفات محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات استان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی امر نظارت‌ها را بیشتر کنند، گفت: از تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، نظامی و تمام مردم شریف استان درخواست داریم در هرجایی که اطلاع دارند که بحث احتکار صورت می‌گیرد و مایحتاج عمومی مردم را به تاراج می‌برند، حتماً اطلاع دهند و در نزدیک ترین زمان با هماهنگی دادستان مرکز استان و کلیه شهرستان‌های استان برخورد قانونی انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا