شهرستان ها

برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه در سخنانی از برخورد قانونی با نقض کنندگان مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان پلدختر خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان پلدختر، مراجع قانونی شهرستان با حضور در محل، اقدام به بازداشت بانیان این مراسم کردند.

استاندار لرستان اظهار داشت: براساس مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، هر گونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسم عزاداری و یا عروسی ممنوع بوده و این اقدام در همین رابطه صورت پذیرفته است.

خادمی با بیان اینکه در اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا به هیچ وجه اغماض نخواهیم کرد، افزود: ایجاد تجمع به عنوان کانون خطر و عامل شیوع کرونا در شرایط کنونی تخلف محسوب می‌شود و به نوعی بازی با جان مردم است که در این رابطه متخلفان به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، کمیته‌های نظارت و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا، مالکان چند واحد صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند با دستور قضائی بازداشت و مغازه‌های آنها نیز پلمب شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه استان به لحاظ شیوع بیماری در وضعیت قرمز و خطر کرونا قرار دارد، نظارت از واحدهای صنفی به صورت دوره‌ای و مداوم به عمل خواهد آمد.

خادمی یادآور شد: از هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد مدیریت کرونا اهتمام داشته باشند و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را مد نظر قرار دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا