شهرستان ها

برخورد ۳ دستگاه خودرو در آزادراه تهران-قم/۴ تن مصدوم شدند

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از برخورد ۳ دستگاه خودرو در آزادراه تهران-قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۴ تن مصدوم شدند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی در استان تهران اظهار داشت: هم اکنون در محور تهران- جاجرود قبل از سید آباد، داخل شهر بومهن و رودهن وضعیت ترافیک پرحجم است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از برخورد ۳ دستگاه خودرو سواری پژ و۲۰۶، پژو ۴۰۵و پ راید خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز ۴ خرداد ماه در آزادراه تهران-قم (محدوده فرودگاه) رخ داده است.

وی بیان داشت: در این حادثه ۴ نفر زخمی شده که علت در دست بررسی می‌باشد و پاکسازی صحنه حادثه توسط عوامل راهداری انجام شد.

مصدقی با اشاره به بارش باران در ساعت ۱۵:۳۰ در آزاد راه تهران – قم، آزاد راه تهران – ساوه، محور هراز، پردیس، دماوند، محور امام رضا خب رداد و افزود: در حال حاضر در این محورها بارش نداریم و شاهد بارش خفیف در آزاد راه تهران – شمال و آغاز بارش در آزاد راه تهران – کرج هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی برای امروز ۴ خردادماه عنوان داشت: برای امروز تشدید فعالیت سامانه بارشی همراه با رشد ابرهای همرفتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب و زمان پایان نیز فردا چهارشنبه ۵ خردادماه به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا