شهرستان ها

بررسی نیازهای جامعه هدف بهزیستی/ اعتبارات ما ناچیز است

دهدشت- رییس بهزیستی کهگیلویه گفت: نیازهای جامعه هدف بهزیستی باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اصغر شکرایی زاده دوشنبه شب در جلسه شورای اشتغال شهرستان، افزود: بسیاری از مددجویان تحت پوشش بهزیستی، از جمله بیماران، نیازمندان و معلولین، به دلیل کمبود اعتبارات، امکان انجام عمل‌های جراحی و درمان‌های ضروری را پیدا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه کل اعتبار درمان بهزیستی شهرستان در حال حاضر بسیار ناچیز است، گفت: در مقابل هزینه‌های درمانی مددجویان گاهاً جوابگوی هزینه یک نفر هم نبوده و این مبلغ کفاف نیازهای درمانی مددجویان را نمی‌دهد.

رئیس بهزیستی کهگیلویه ابراز داشت: در همین راستا از بنیاد علوی و برکت تقاضا داریم که در این زمینه به ما کمک کنند.

شکرایی زاده با تاکید بر اینکه جامعه هدف بهزیستی از محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، گفت: این افراد در خط مقدم مشکلات قرار دارند و نیازمند حمایت‌های بیشتری هستند.

وی با اشاره به نیاز به مسکن در بین مددجویان بهزیستی، افزود: ما در دو بخش ساخت و تعمیر مسکن نیازمند کمک هستیم.

رئیس بهزیستی کهگیلویه در ادامه به مشکلات مربوط به تهیه لوازم ضروری منزل برای مددجویان اشاره کرد و گفت: کمک هزینه لوازم ضروری یکی از مهم‌ترین نیازهای مددجویان است.

وی ابراز داشت: در حال حاضر، دغدغه اول بسیاری از این افراد، تهیه کولر و یخچال است و ما از خیرین نیکوکار تقاضا داریم که در این زمینه به ما کمک کنند.

شکرایی زاده همچنین گفت: از بنیاد علوی انتظار داریم که با اختصاص اعتبارات ویژه، به رفع این مشکل اساسی مددجویان کمک کند.

شکرایی زاده تاکید کرد: نیازهای ضروری جامعه هدف بهزیستی، از جمله کمبود اعتبار درمان و نیاز به مسکن و موارد اولیه زندگی است.

وی ابراز امیدواری کرد: از مسئولان بنیاد علوی، برکت و خیرین تقاضا شده است که با اختصاص کمک‌های مالی و یاری رساندن به مددجویان بهزیستی، در رفع مشکلات این قشر نیازمند جامعه مشارکت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا