شهرستان ها

نذورت عید قربانی بین ۷۲ هزار مددجوی مازنی توزیع می شود

ساری- مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تبریک عید سعید قربان از آمادگی این نهاد برای جمع و توزیع نذورات عید قربان خبر داد و گفت: این نذورت بین ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا بریمانی پیش از ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بهزیستی هر ساله با توجه به نزدیک شدن ایام ذی الحجه برنامه ریزی برای جمع‌آوری گوشت قربانی و نذورات نقدی مردم را برای توزیع در کوتاه‌ترین زمان میان ۷۲ هزار خانوار مستمری بگیر تحت پوشش این نهاد انجام می‌دهد، گفت: امسال، همزمان با سراسر کشور، «پویش عید تا عید» از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با هدف حمایت و کمک به معیشت خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی مازندران در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: خیران جهت مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این اداره کل و همچنین ادارات بهزیستی و یا مؤسسات خیریه تحت نظارت در سراسر استان، کمک‌های خود را اهدا کنند.

این مسوول با اشاره به شیوه‌های غیرحضوری جذب مشارکت‌های مردمی برای دریافت نذورات، خاطر نشان کرد: شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران، آماده دریافت نذورات عید سعید قربان هم استانی‌های عزیز است.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک اندیش و مردم خیراندیش مازندران، گفت: امید است با مشارکت شهروندان نوعدوست و خیرین گرانقدر در این عید، نیازمندان و اقشار تحت حمایت بهزیستی استان از نذورات مردمی بهره‌مند شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا