شهرستان ها

برنامه و عملکرد کاندیداها باید به شکل شفاف مشخص باشد

بویین میاندشت – نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: لازم است داوطلبان مجلس و شوراها در ارتباط با برنامه ها و عملکرد گذشته و آینده خود به شکل شفاف به گفت و گو با مردم بنشینند.

حسین محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری هر دو حائز اهمیت هستند و مشارکت جدی و حضور مردم می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد.

وی با اشاره به اینکه هرچه مشارکت مردم بالاتر باشد دشمنان بیش از پیش مأیوس خواهند شد، گفت: امیدواریم مردم با مشارکت جدی در انتخابات بتوانند انتخابات آزاد و سالم را برگزار و برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی افرادی شایسته و اصلح انتخاب کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم مردم با انتخاب اصلح آینده شهر و روستاها را به دست افرادی بدهند که تلاش بیشتر و همت بالاتری در رفع مشکلات دارند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت نظام را می‌سازند، تاکید کرد: امیدواریم با توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند در دولت آینده کار را به دست کسانی بسپاریم که دارای ابتکار عمل و هوشیاری کامل هستند و دولت انقلابی و دولت جوان و دولت کارآمد در ۱۴۰۰ تشکیل شود تا هر روز شاهد سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رفع مشکلات مردم به خصوص مشکلات معیشتی مردم باشیم.

محمدصالحی تأکید کرد: مردم همواره نشان دادند به خاطر مشکلات اقتصادی و برخی از کمبودها هرگز نظام را رها نمی‌کنند و همیشه حامی انقلاب نظام جمهوری اسلامی هستند؛ امیدواریم با عنایات ویژه ائمه اطهار شاهد شکوفایی و رونق بیشتر کشور پس از انتخابات ۱۴۰۰ باشیم.

وی با اشاره به ضرورت مشخص شدن عملکرد کاندیداها به شکل شفاف ابراز داشت: لازم است داوطلبان مجلس و شوراها در ارتباط با عملکرد گذشته و آینده خود به شکل شفاف به گفت و گو بنشینند تا مردم نیز به درستی بتوانند از میان کاندیداها، فرد شایسته‌تر را انتخاب کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا