شهرستان ها

برپایی اردوی تیم ملی بدنسازی در اردبیل

اردبیل- دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: تیم بدنسازی کشورمان برای ارتقای آمادگی خود در اردبیل اردو می‌زند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیری عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از اماکن ورزشی رشته بدنسازی و پرورش اندام اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل فضا و بستر مناسب ورزشی، همچنین منابع طبیعی و امکانات گردشگری و تفریحات سالم متعددی دارد که شایسته است تیم بدنسازی کشورمان نیز اردوی خود را در این شرایط مناسب در اردبیل برگزار کند.

وی تصریح کرد: از ۱۱ تا ۱۳ مردادماه تیم ملی بدنسازی کشورمان با مشارکت و همراهی ۵۰۰ قهرمان کشوری در این اردو حاضر خواهند شد.

دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی گفت: تیم بدنسازی کشورمان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌کند تا در این رویدادها بتواند افتخارات بیشتری را برای کشور به دست آورد.

امیری افزود: مسابقات آسیایی بدنسازی در لبنان و جهانی در اسپانیا برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.

وی ظرفیت مناسب هیئت بدنسازی و پرورش اندام و وجود ورزشکاران مستعدی را از این استان در رده‌های مختلف تیم ملی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا تیم بدنسازی و پرورش اندام کشورمان بتواند در رویدادهای پیش رو جایگاه‌های ممتازی را به دست آورد.

امیری به رایزنی‌ها برای برپایی اردوهای آمادگی بیشتر و حضور تیم‌های استان‌های مختلف در رقابت‌های برون مرزی متعدد را یادآور شد و اضافه کرد: در این زمینه رایزنی با کشورهای همسایه در حال انجام است و قطعاً استان اردبیل نیز با توجه به مرزی بودن در چنین رویدادهای برون مرزی حاضر خواهد شد.

دبیر فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی بیان کرد: فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی در حوزه‌های کمی و کیفی فعالیت‌های خود را به درستی هدف‌گذاری کرده که امیدواریم با شناسایی استعدادها و ورزشکاران توانمند در این رشته‌ها در سطح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا