شهرستان ها

برپایی ۱۵۰۰ سفره افطاری ساده در اردبیل

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ افطاری ساده در مناطق مختلف استان اردبیل برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در جریان برگزاری جشن رمضان کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: از شب میلاد کریم اهل بیت و در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی آغاز جشن‌های رمضان را شاهد هستیم که در این سه شب بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ سفره افطاری ساده در مناطق مختلف استان برای اطعام نیازمندان برپا شده است.

وی تصریح کرد: در قالب جشن رمضان توزیع سبد غذایی را نیز بین نیازمندان شاهد هستیم که در این مدت پنج هزار و ۲۰۰ سبد غذایی در مناطق مختلف استان بین نیازمندان و گروه‌های جامعه هدف کمیته امداد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از خیرین و مراکز نیکوکاری به عنوان بال‌های کمکی کمیته امداد و جریان‌ساز امر خیرخواهی و نیک‌اندیشی یاد کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با همراهی این مجموعه‌ها بتوانیم اهداف خیرخواهانه خود را به سرانجام برسانیم.

حسین‌نژاد افزود: در این شب‌های مبارک بیش از سه هزار و ۵۰ پرس غذای گرم نیز با همراهی خیرین تهیه و در بین نیازمندان در مناطق مختلف استان توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه در شب‌های قدر نیز با توان مضاعف ادامه پیدا می‌کند تا به یاد امام محرومان علی‌ابن ابیطالب خیرین و حامیان بتوانند دستگیر نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در لیالی قدر طرح «حامی‌یابی» برای ایتام ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم تا آخر ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار حامی را برای فرزندان و کودکان بدون سرپرست پیدا کرده و این نسل آینده را کمک‌کار و یاریگر باشیم.

وی بیان کرد: جامعه نیکوکار و خیر استان با مراجعه به پایگاه‌های برپا شده و سامانه اکرام ایتام می‌توانند در طرح حمایت از کودکان ایتام مشارکت کرده و ماهانه با پرداخت مبالغی این جامعه هدف را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: همکاران ما در این شب‌های پرخیر و برکت آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و جذب حامیان هستند که امیدواریم به اهداف مورد نظر در این زمینه به شایستگی دست پیدا کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا