شهرستان ها

۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۵۸۷ اردبیلی بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ دانش اموز اردبیلی را تحت حمایت مادی و معنوی خود برده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با معلمان حامی ایتام و محسنین در اردبیل اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی با ثبت نام در طرح اکرام، حامی ایتام و محسنین هستند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌کوشند آینده‌ای روشن را برای فرزندان تحت تکفل رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳ هزار و ۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را برعهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال گذشته معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است، گفت: معلمان تربیت کننده نسل آینده هستند که به عنوان یک فرد نیکوکار می‌توانند در تربیت نسل آینده به عنوان انسان‌هایی نوعدوست و خیرخواه، کمک حال و یاریگر کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان باشند.

حسین‌نژاد نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری اجتماعی در جامعه را یادآور شد و بیان کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه، نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی از معلمان و فرهنگیان استان به عنوان سفیران مهربانی یاد کرد و گفت: قدردان یکایک معلمان و فرهنگیان نیکوکار استان هستیم که با حمایت‌های خود از ایتام و محسنین، می‌کوشند تا آینده‌ای درخشان برای آنها رقم بخورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا