شهرستان ها

برکت خون شهدا باعث اقتدار امروز کشورمان شده است

ایلام-استاندار ایلام گفت: برکت خون شهدا باعث اقتدار امروز کشورمان در تمام دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا صبح امروز پنجشنبه در مراسم کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که بزرگداشت و گرامیداشت شهدا برای آینده کشور یک امر حیاتی و ضروری است و همچنین فرمودند که شهادت مرگ تاجرانه و مرگ آدم‌های زرنگ است.

وی افزود: این کنگره یک پیامی دارد و آن هم میثاق نامه‌ای با شهدا است که همواره هر گونه تصمیم گیری در راستای با راه و منش و گفتمان و آرمان شهدا خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز به برکت همین شهدا و همرزمان همین شهدا شرایط کنونی کشور ما از نظر اقتدار در مقام مقایسه با ادوار گذشته در یک شرایط بهتر و بالاتری قرار گرفته است.

بهرام نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از تمامی دست اندرکاران این کنگره که قدم زدند، قلم زدند و عرق ریختند و از همه افرادی که در طول سال برای جاری شدن یاد شهدا خدمت کردند تا این رود معنوی را هدایت و به این کنگره منجر شد، تقدیر کرد.

وی همچنین از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سپاه پاسداران، بسیجیان غیور و مردم، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ها بویژه خانواده معظم شهدا که در طول سال بویژه یک هفته اخیر با حضور عاشقانه و سرشار از معنویت موجب غنای این کنگره شدند تقدیر کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا