شهرستان ها

برکناری مدیر متخلف باشگاه ورزشی آبفا اصفهان

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از برکناری مدیر متخلف باشگاه ورزشی آب و فاضلاب اصفهان خبرداد.‌

به گزارش خبرگزاری مهر از روابط عمومی استانداری اصفهان، مهران زینلیان با ابراز تأسف از اقدام غیرقانونی باشگاه ورزشی آبفا اصفهان در بهره گیری از آب شرب برای پرکردن استخر شنا، از برکناری مدیر متخلف مربوطه خبر داد.

وی با اشاره به ویدئوی اخیر منتشر شده درفضای مجازی پیرامون بهره برداری باشگاه ورزشی آبفا اصفهان از آب شرب برای پرکردن استخر شنا گفت: پس از بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که این اقدام بدون هماهنگی و برخلاف نظر مدیرعامل فعلی این شرکت که به تازگی منصوب شده، اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با تأکید بر اهمیت موضوع و اینکه اساساً بهره برداری از آب شرب برای پرکردن مخازن آب استخر و هرگونه مصرف غیرشرب مغایر با مقررات است، تصریح کرد: تذکرات جدی به دستگاه مربوطه داده شد و مقرر شد مدیر متخلف این باشگاه ورزشی برکنار شود.

زینلیان ابراز داشت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی همگام با سایر مردم عزیز و بیش و پیش از دیگر شهروندان نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از تضییع حق عمومی اقدام کنند.‌

به گزارش خبرنگار مهر، به تازگی فیلمی در فضای مجازی از یک استخر شنا منتشر شد که منتسب به مجموعه ورزشی آبفا اصفهان بود. در این فیلم ادعا شده بود که استخر با آب شرب آبگیری شده که مدیر مجموعه ورزشی آبفا اصفهان آن را تأیید کرد.
بنا به گفته مسئولان آبفا اصفهان استخر مجموعه ورزشی این شرکت از سال ۱۳۹۷ به دلیل کم آبی تعطیل بوده است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا