شهرستان ها

برگزاری انتخابات با ۱۳۸ شعبه اخذ رأی در تویسرکان

همدان _ فرماندار تویسرکان گفت: ۱۳۸ شعبه و ۳۱۰ صندوق اخذ رأی در تویسرکان کار رأی گیری را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رسول حسینی در جمع خبرنگاران این شهرستان بابیان اینکه یک صندوق سیار در تویسرکان فعالیت دارد، اظهار کرد: ۳ هزار و۲۰۰ نفر کار اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره از انتخابات و شورای شهر و روستا را در تویسرکان انجام می‌دهند و تا این لحظه مشکلی از لحاظ سیستمی نبوده است.

وی از برگزاری جلسات متعدد برای کاربران جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: همچنین در در شهرستان تویسرکان با توجه به آمار اداره ثبت احوال یک هزار و ۷۹۶ نفر رأی اولی داریم همچنین ۸۷ هزار و ۵۹۰ واجد شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: با توجه به مشکلی که در بحث سامانه دستگاه‌های احراز هویت پیش آمده تدبیر این شد با توجه به مشکلات پیش آمده با هماهنگی که شورای محترم نگهبان و وزارت کشور دارند تمامی شعب اخذ رأی در استان اخد رأی را به صورت دستی انجام بدهند و اخذ رأی مردم را منوط و معطل دستگاه احراز هویت نکنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این مشکل در سامانه احراز هویت رفع شود که با رفع آن بتوانیم کار را انجام دهیم، افزود: در صورت حل نشدن مشکل صورت دستی انجام شده در سامانه برای دستگاه بروز رسانی می‌شود، همچنین انجام اخذ رأی به صورت دستی هم برای ریاست جمهوری و هم برای شوراها در حال انجام است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا