شهرستان ها

برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه در هفته بسیج در سنندج

سنندج- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از برگزاری بیش از ۸۰۰ برنامه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در ایام هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن عسکری روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سنندج از همه ادارات و سازمان هایی که در تشییع شهیده فاطمه اسدی مشارکت داشتند تقدیر کرد و گفت: اینگونه تشییع های باشکوه نشان می دهد مردم ما وفادار به انقلاب و آرمان های شهدا از جمله این شهید عزیز که سند مظلومیت مردم کردستان بود، هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۸ آبان ماه آغاز می شود و تا پنجم آذر ادامه خواهد داشت.

عسکری افزود: برای پاسداشت این ایام ۳۰ عنوان برنامه حقیقی و ۲۴ عنوان برنامه در فضای مجازی تعریف شده است که بیش از ۸۰۰ ریز برنامه را شامل می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد برنامه های چهل و دومین سالگرد هفته بسیج در سطح پایگاه ها و کاملاً مردمی برگزار می شود.

عسکری افزود: توزیع بسته های بهداشتی و کمک های مومنانه، توزیع نان مهربانی، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پایگاه بسیج، پویش نذر خون، اعزام اکیپ پزشکی و راه اندازی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی در یکی از محلات حاشیه شهر، مشاوره خانوادگی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانواده در روستای «آساوله»، طرح همگام با کشاورز، میزخدمت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت بسیج در این شهرستان است.

وی اعلام کرد: در روز سوم آذرماه تیر اجتماع بزرگ شش هزار نفری بسیجیان سنندج برگزار می شود و برای این روز نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی مناسب برای ترویج سبک زندگی اسلامی و ارزش های اسلامی است لذا در این راستا برنامه های متعددی نیز در فضای مجازی تدوین شده است و هشتک های

«من یک سلیمانی هستم» و «بسیج پاره تن مردم است» در طول این هفته به صورت گسترده توسط بسیجیان بازنشر خواهد یافت.

وی افزود: عطرافشانی گلزار شهدا در بهشت محمدی و سرکشی از خانواده های معزز شهدا از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت بسیج خواهد بود که با همراهی و مشارکت بسیجیان در مناطق شهری و روستایی انجام می شود.

عبدالعلی اسفندیاری معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج نیز در این جلسه اظهار کرد: عزت، اقتدار و سربلندی کنونی کشورمان مرهون جانفشانی و ایثارگری ها و مجاهدت های بسیجیان بوده و شجره طیبه بسیج مایه فخر همه ایرانیان است.

وی افزود: قدم نهادن در مسیر تحقق آرمان های بسیج افتخاری بزرگ بوده و با تمام توان و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها در شهرستان برای برپایی هر چه باشکوه برنامه های هفته بسیج تلاش خواهیم کرد.

اسفندیاری اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید در اجرای برنامه های هفته بسیج مشارکتی حداکثری داشته باشند.

وی افزود: بسیج در عرصه های مختلف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کرد و امروز نیز در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی یاری گر دستگاه های اجرایی است.

اسفندیاری تصریح کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا نیز شاهد نقش آفرینی ویژه بسیجیان هستیم که به یاری کادر درمان شتافتند و با اجرای موفق طرح شهید سلیمانی زمینه ساز آرامش اجتماعی و کمک به نیازمندان شدند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا