شهرستان ها

برگزاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی

کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان در زمینه مسئولیت اجتماعی با تجلیل از ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی و اقتصادی برگزار می شود.

عبدالله دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان البرز در زمینه مسئولیت اجتماعی با تجلیل از ۲۲ واحد تولیدی، صنعتی و صنفی و اقتصادی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پس از بررسی اسناد، اقدامات و گزارش‌های متقاضیان شرکت در جشنواره که با حضور اعضای شورای سیاست گذاری و کمیته علمی جشنواره با حضور نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش، صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و فعالان و صاحب نظران حوزه مسئولیت اجتماعی و انتخاب مجموعه‌های حائز تجلیل، این برنامه ۲۶ دی ماه در کرج برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: با فعالیت سه ماهه دبیرخانه دائمی جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی و همکاری مستمر و ویژه اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و شناسایی مجموعه‌های فعال با هدف ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی فعالان اقتصادی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان، جشنواره با برگزاری آئین تجلیل به کار خود پایان خواهد داد.

وی از مدیران مجموعه‌های تولیدی و صنعتی و اقتصادی و فعالان حوزه مسؤلیت اجتماعی در این برنامه که ۲۶ دی ماه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود، دعوت کرد تا در این آئین حضور بهم رسانند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا