شهرستان ها

برگزاری دوره آموزش ارزیابی دبیری وهنرآموزی آزمون استخدامی کردستان

سنندج_ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: دوره آموزشی ارزیابان آزمون استخدامی رشته شغلی دبیری و هنرآموزی در کردستان برگزار می‌شود.

سید حجت‌اله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر. اظهار کرد: دوره آموزشی ارزیابان ارزیابی تکمیلی دبیری و هنرآموزی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ با حضور ۲۳۰ ارزیاب از سراسر استان توسط مدرسان کشوری برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت ارزیابان به منظور شرکت در ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی عنوان کرد، تا پس از اعلام نتایج اولیه، مراکز سنجش و حوزه‌های ارزیابی، فعالیت خود را آغاز نمایند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، با اشاره به انجام ارزیابی تکمیلی استخدام دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۳ گفت: این دوره آموزشی ۱۶ ساعته که به صورت حضوری و عملی در تاریخ ۲۶ و ۲۷ خردادماه سال جاری در محل دبیرستان امام سجاد ناحیه ۲ سنندج برای آشنایی ارزیابان با فرایند مصاحبه برگزار می‌شود، با تدریس سرارزیابانی صورت می‌پذیرد که آموزش‌های لازم را به صورت حضوری در گردهمایی مدرسان کشوری کسب ک

رده‌اند.

موسوی افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در نظر است تمامی داوطلبان معرفی شده به مرحله مصاحبه در مدت ۱۰ روز مورد ارزیابی قرار گیرند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا