شهرستان ها

برگزاری فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان به صورت منسجم دنبال می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برگزاری فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان به صورت منسجم دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی ظهر سه شنبه در نشست شورای ورزش مدارس استان کرمانشاه که با حضور معاونین آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی و فرهنگیان تجلی‌بخش شور و نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: در راستای ترویج و گفتمان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان فرهنگیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مسابقات ورزشی امسال که به نام معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی مزین شده است که با شرکت ۷۵۰ نفر از فرهنگیان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: ای مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های ورزشی فوتسال، تنیس روی میز و والیبال برای مردان و هم‌چنین در بخش زنان در رشته‌های ورزشی والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون از تاریخ ۲۴ خرداد ماه الی ششم تیر ماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و نفرات و تیم‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

محمدی بیان کرد: با اینکه دانش‌آموزان در دوران کرونا از فعالیت‌های بدنی، زنگ ورزش و تحرک محروم بودند ضرورت دارد در دوران پسا کرونا با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند فعالیت‌های ورزشی منسجمی برای دانش‌آموزان اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از انجام ورزش تقویت اخلاق و حفظ سلامتی است، تاکید کرد: مهم‌ترین اصل در ورزش اخلاق‌مداری و خصلت پهلوانی و ترویج این فرهنگ است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا