شهرستان ها

برگزاری مسابقه پرسمان سیاسی ویژه فرهنگیان در البرز

کرج- مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مسابقه پرسمان سیاسی فرهنگیان این استان با محوریت حوادث و اغتشاشات شهریور و مهر ۱۴۰۱ برگزار شد.

زهرا شاکر اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقه پرسمان سیاسی فرهنگیان این استان با محوریت حوادث و اغتشاشات شهریور و مهر ۱۴۰۱ برگزار شد.

مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه این مسابقه از سوی معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز برنامه ریزی شد، خاطرنشان کرد: مسابقه پرسمان سیاسی با هدف تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و بصیرت رمز عبور از فتنه‌ها است، به اجرا درآمد.

وی یادآورشد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه از ۲۹ آذر ماه تا ۱۴ دی ماه سال جاری فرصت داشتند.

شاکر اردکانی تصریح کرد: یک هزار و ۵۱۰ نفر از فرهنگیان استان البرز در این مسابقه شرکت کردند که پس از ارزیابی پاسخنامه‌های شرکت کنندگان، ۱۵ نفر برگزیده شدند.

شاکر ادامه داد: از بین پاسخنامه‌های صحیح ۱۰، نفر فرهنگی زن و ۵ نفر فرهنگی مرد به قید قرعه انتخاب شدند.

مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از زهرا اولادخدا قلی، آیدا صدفی، پریسا ورزدار، عاطفه فعله گری، مریم گرایی سنجابی از آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج و مریم عبدی پوراز ناحیه ۲ کرج به عنوان برگزیدگان این مسابقه یاد کرد.

وی عنوان کرد: فرحناز فرخی و عصمت شاکرمی از ناحیه ۳ کرج و فاطمه ترک صفایی و راضیه فلاح نژاد از شهرستان ساوجبلاغ ازدیگر برگزیدگان این مسابقه هستند.

مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: مصطفی افشار از اداره کل، حسین بک محمدپور از شهرستان نظرآباد، فیروزپورعالی از ناحیه ۴ کرج و هادی محمدلو و علی دهقانی پور از شهرستان ساوجبلاغ برگزیدگان دیگر مسابقه پرسمان سیاسی هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا