شهرستان ها

برگزاری نشست تخصصی بنکداران کشور در فارس

شیراز – رئیس اتحادیه فروشندگان عمده مواد غذایی شیراز از برگزاری نشست تخصصی بنکداران موادغذایی کشور در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رزاق منش بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: نشست تخصصی بنکداران مواد غذایی کشور در شیراز در حالی در پنجشنبه ششم خرداد ماه برگزار خواهد شد که قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت نیز در این مراسم حضور خواهد داشت و نسبت به بررسی مشکلات موجود در این حوزه اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از جمله اهدافی که این مراسم به دنبال تحقق و دسترسی آن است تبیین جایگاه توزیع فروش و همچنین جایگاه ویژه عرضه کنندگان در فرایند تولید است این در حالی است که یکی دیگر از اهدافی که در این نشست تخصصی با حضور مسئولان عالی رتبه در این حوزه مورد بررسی واکاوی و حصول نتیجه قرار خواهد گرفت بررسی مسائل و مشکلات حوزه توزیع خواهد بود.

او ادامه داد: بررسی جایگاه عرضه کنندگان در چرخه تولید و ایجاد اتحادیه کشوری یکی دیگر از دستاوردهایی که برای این نشست تخصصی تبیین شده است لازم به یادآوری است که با توجه به اینکه برخی از واحدها و دستگاه‌های متولی مخالف کسب مجوز توسط اتحادیه‌های مربوطه هستند این همایش می کوشد تا این باور را در میان دستگاه‌های مختلف ایجاد کند که یکی از مراجع قانونی ارائه پروانه کسب از اتحادیه‌های مربوطه است.

گفتنی است این نشست تخصصی بنکداران مواد غذایی کشور در شیراز ششم خرداد ماه در محل سالن اجلاس اتاق بازرگانی مرکز استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان عمده مواد غذایی شیراز در ادامه بیان کرد: اینترنت به عنوان یکی از فعالین حوزه تولید در تلاش است تا نسبت به برطرف کردن نیاز خانواده‌ها اقدام کند لازم به یادآوری است که ۴۸ درصد سبد خانواده توسط اتحادیه فروشندگان عمده مواد غذایی تأمین می‌شود.

به گفته این فعال صنفی در راستای برگزاری نشست تخصصی بنکداران کشور ۷۰ مقاله از سوی فعالین مختلف به دبیرخانه این نشست ارسال شده است

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا