شهرستان ها

برگزاری یادواره شهدای مقاومت در زنجان

زنجان- فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان گفت: یادواره شهدای مقاومت به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)روز تکریم مادران و همسران شهدا عصر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه امروز تاریخ پرافتخار اسلام از وجود شیرزنانی حکایت دارد که با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام، در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفتند، اظهار کرد: بانوان ارجمندی همچون حضرت ام‌البنین (س) که اسوه شجاعت و نماد نجابت بود و در حمایت از ولایت، علمدار کربلا حضرت عباس (ع) را در دامان پرمهر خویش پروراند.

وی افزود: سالروز وفات آن بانوی فضل و معرفت به نام «روز تکریم مادران و همسران شهدا» نام گرفته و فرصت مناسبی برای گرامی‌داشت مقام و منزلت بانوانی است که با افتخار، شکیبایی و استقامت در شهادت عزیزان خویش، صبر و بردباری را به عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، یادواره شهدای مقاومت در زنجان برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم یکی از فرماندهان عالی‌رتبه جبهه مقاومت و از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: همچنین در این مراسم از جمعی از مادران شهدا تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یادواره شهدای مقاومت، عصر امروز (۲۶ دی‌ماه) از ساعت ۱۸:۳٠ در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در اتوبان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، یادآور شد: از عموم مردم متدین و انقلابی زنجان برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل می‌آید.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا