شهرستان ها

برگزاری یادواره ۷۴ شهید تیپ فاطمیون ساکن کاشان

کاشان – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از برگزاری یادواره ۷۴ شهید تیپ فاطمیون ساکن شهرستان کاشان خبر داد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۹ دی اظهار داشت: نهم دیماه نشان داد که پیوند میان امت و نظام ناگسستنی و ریشه در باورهای عمیق مردم دارد.

وی بینش سیاسی و بصیرت الهی مردم را در حماسه نهم دی ستود و ابراز داشت: طبق نص صریح آموزه‌های دینی خداوند دشمنان ما را احمق آفرید که فکر کردند با عده‌ای فتنه گر می‌توانند این پیوند را درهم شکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت تصریح داشت: این ایام از نهم دی ماه آغاز و تا ۱۹ همین ماه ادامه دارد و این ناحیه برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این ایام دارد.

برگزاری ۱۸۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه بصیرت در کاشان

وی از برگزاری ۱۸۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه بصیرت در کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها برگزاری یادواره ۷۴ شهید تیپ فاطمیون ساکن شهرستان کاشان است که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

سرهنگ کریمی از برگزاری چندین همایش مخصوص روحانیون، بسیجیان و غیره خبر داد و گفت: جلسه تبیینی بزرگداشت یوم الله ۹ دی نیز در روز پنج شنبه بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی دکتر صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد باب الحوائج کاشان برگزار می‌شود.

برگزاری ۲۰ یادواره شهیدان در دهه بصیرت در کاشان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان توزیع سه هزار بسته معیشتی را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت دهه بصیرت در کاشان دانست و ادامه داد: این بسته‌ها در راستای رزمایش کمک مومنانه در بین نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ یادواره شهیدان در دهه بصیرت در کاشان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این یادواره‌ها با عنوان شهیدانه در محله‌ها در سطح شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا