شهرستان ها

برگزاری ۱۳۰۰عنوان برنامه بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در زنجان

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی از برگزاری بیش از هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد و گفت: در این روز رژه خودرویی و موتوری نیز برگزار خواهد شد.

وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: رزمندگان زنجانی درعملیات بیت‌المقدس نقش مهمی داشتند و به عنوان خط شکن در این عملیات حضور داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اعلام اینکه بمناسبت سوم خردادماه بیش از یک هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اغلب این برنامه ها در بستر فضای مجازی خواهد بود

کرمی افزود: برگزاری رژه خودرویی و موتوری، برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری، برگزاری شب شعر و خاطره، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، برگزاری میز خدمت، فضاسازی محیطی، برگزاری محل انس با قرآن و برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

وی همچنین با تبریک پیروزی مردم فلسطین در جنگ اخیر با رژیم غاصب صهیونیستی، این پیروزی را ثمره خون شهدای انتفاضه و قدس شریف دانست.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا