شهرستان ها

بسیج با تمام توان در زمینه بصیرت سیاسی و دینی در کشور تلاش کند

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه تاکید کرد: بسیج باید با تمام توان درخصوص تقویت بصیرت سیاسی و دینی در کشور تلاش و نقشه های دشمنان را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان ارومیه، اظهار کرد: تشکیل بسیج از الهامات الهی به حضرت امام خمینی (ره) بوده و ایشان این تشکل طیب را از آیات الهی الهام گرفته و پایه ریزی کردند.

وی با بیان اینکه بسیج بر اساس اقتضائات زمان در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته و لازم است که این حضور تداوم یابد، ادامه داد: بسیج باید در خصوص حل مشکلات اقتصادی وارد عمل شده و در این خصوص به دولت کمک کند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی که توسط بسیجیان استان برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد شد به اذعان مسئولین بهداشتی کاملاً در مقابله با این ویروس مؤثر بوده است، افزود: رزمایش مساوات باید تداوم پیدا کرده و باید تمامی نیازمندان تحت پوشش این رزمایش از مشکلات معیشتی و اقتصادی رها شوند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه در حال حاضر اقتضا زمانی ایجاب می‌کند که بسیج در خصوص ایجاد و تقویت بصیرت و معنویت در جامعه وارد عمل شود، گفت: دشمنان درصدد از بین بردن و کم کردن معنویت در بین مردم است لذا بسیج باید تقویت معنویت جامعه را در صدر برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهد.

وی یادآور شد: نقش آفرینی بسیج در خصوص مباحث اقتصادی نیز بسیار مهم بوده و دانشمندان و عالمان بسیجی باید در مباحث اقتصادی وارد عمل شده و در رفع مشکلات اقتصادی به دولت کمک کنند.

امام جمعه ارومیه همچنین گفت: اعضای پایگاه‌های بسیج باید در نمازهای جماعت و مراسم دینی و مذهبی مساجد حضور فعال‌تری داشته و این مراسم را رونق بدهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا