شهرستان ها

بسیج دانشجویی البرز ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه‌اندازی می‌کند

کرج – فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: در هفته آینده دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در شرق و غرب کرج با توان دانشجویان جهادی افتتاح می‌شود.

جعفر فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته آینده دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در شرق و غرب کرج با توان دانشجویان جهادی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در راستای فرمان رهبر انقلاب و تداوم طرح کشوری شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه این دو مرکز در دانشگاه‌های سطح استان دایر می‌شود، تصریح کرد: در این مرکز واکسیناسیون عمومی جمعیت هدفی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کل هزینه‌های افتتاح این ۲ مرکز با بسیج دانشجویی البرز می‌باشد، خاطرنشان کرد: نیروها و کادر اجرایی اعم از پزشک، واکسیناتور، آمبولانس و تجهیزات پزشکی برعهده بسیج دانشجویی است و تهیه واکسن و اعزام ناظر از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز می‌باشد.

فلاح نژاد با اشاره به دیگر اقدامات بسیج دانشجویی البرز در ماه محرم، گفت: بر این اساس ۲۵ هزار بروشور در خصوص مقابله با گسترش بیماری کرونا در تمام هیئات استان البرز توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی توزیع شد.

وی متذکر شد: با راه اندازی اپلیکیشن هیئت آنلاین که توسط جهاد دانشگاهی طراحی شد، هم استانی‌ها مراسم سوگواری دهه اول محرم را در منزل مشاهده کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا