شهرستان ها

بصیرت مردم سیستان و بلوچستان ارزشمند است

زاهدان- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه گفت: تشکر می کنم از مردم سیستان و بلوچستان که در میدان بودند و بصیرت آنان ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد کرمی در همایش تحکیم وحدت و همدلی در سیستان و بلوچستان که با حضور هیئتی بلندپایه به نمایندگی از رهبر انقلاب، علمای شیعه و سنی، بزرگان طوایف و ریش سفیدان استان برگزار شد، تصریح کرد: از مردم سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم که در میدان بودند و بصیرت آنان ارزشمند است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه اظهار داشت: امیدواریم سفر هیئت اعزامی باعث ایجاد انسجام و وحدت در بین اهل سنت و شیعه شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن اصلی جهان اسلام صهیونیست است، گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی سعی می‌کنند ذهن‌ها را منحرف کند و به سمت خودشان سوق دهند. جنگ شناختی یک واقعیت است و ما در این جنگ حضور داریم و باید با تمام توان در چنین کارزاری با اهداف دشمن مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه راهبردی به سیستان و بلوچستان دارند و این نوع نگاه ارزشمند است، تاکید کرد: اگر مطابق رویه‌های دین مبین اسلام کار و تلاش انجام شود تمام پیشرفت‌ها برای جامعه اسلامی محقق می‌شود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی جنوب شرق سپاه گفت: دشمن با تمام توانش برای مقابله با جبهه حق و امت اسلامی به میدان آمده است و سعی می‌کند ما را در مسیر پایبندی به آرمان‌های اسلامی سست کند و اتحادمان را از بین ببرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا