شهرستان ها

بهره برداری از ورزشگاه ۱۵هزار نفری زنجان در اولویت قرار گرفته است

زنجان-استاندار زنجان گفت: بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در اولویت امسال اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان استان در محل استانداری زنجان، به مشکلات پروژه‌های ورزشی استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعدادی از پروژه‌ها از سال‌های گذشته باقی مانده است که باید رسیدگی شود.

وی اظهار کرد: برای انجام این پروژه‌ها پیمانکاران متعددی تغییر یافته‌اند، که در این خصوص ساماندهی لازم انجام گرفته است.

حقیقی با اشاره به وضعیت عمرانی پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان، گفت: بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان در اولویت امسال اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این خصوص کمیته‌ای ناظر تشکیل شده است، افزود: برای پروژه‌های ورزشی استان با درصد پیشرفت فیزیکی بالا نیز با مد نظر قراردادن یک تیم ویژه تاکید شود.

حقیقی با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع اوقات فراغت استان اقدام خوبی است، تاکید کرد: در این میان همکاری دستگاه‌های متولی امری ضروری است و افراد متخصص در حوزه ورزش باید فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت این افراد می‌تواند به پیشبرد بهتر کارها کمک کند، افزود: در این زمینه باید اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

استاندار زنجان ابراز داشت: طی سال گذشته نسبت به شناسایی جوانان ۳۸ سال در ادارات و ارگان‌ها اقدام و برای به کارگیری آنان در حوزه‌های مدیریتی آموزش لازم ارائه شده است و افراد متخصص در حوزه ورزش باید فعالیت کنند و فعالیت این افراد می‌تواند به پیشبرد بهتر کارها کمک کند و در این زمینه باید اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان در زمینه مدیریت بیماری از جمله استان‌های موفق کشور است، گفت: زنجان تنها استانی بود که شمار مبتلایان و فوتی‌های آن در پیک پنجم کمتر از پیک چهارم بود.

حقیقی یاد آورشد: اوقات فراغت جوانان و بررسی میدانی لازم در این زمینه مورد تاکید است و برنامه ریزی دقیقی در این حوزه باید انجام و از موازی کاری جلوگیری شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا