شهرستان ها

بهره مندی هزار و ۳۳۹ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال گذشته، هزار و ۳۳۹ مددجوی تحت حمایت از خدمت بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین محمد صیادی بیان کرد: یکی از خدمات کمیته امداد ایجاد بستر توانمندسازی نیازمندان برای فراهم آوردن زندگی شایسته و توأم با کرامت است.

وی ادامه داد: این رویکرد در قالب برنامه‌های مختلف اجرا می‌شود تا مددجو بتواند جایگاه خود را در جامعه پیدا کند و با اتکاء به توانایی‌های خویش، زندگی مناسبی در سنین بالاتر داشته باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از این برنامه‌ها واریز حق بیمه برای مددجویان واجد شرایط به منظور بهره مندی این عزیزان از خدمات بیمه‌ای و بازنشستگی است که در این خصوص طی سال گذشته تعداد هزار و ۳۳۹ مددجوی تحت حمایت از خدمت بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شدند.

وی افزود: با استفاده از خدمات بیمه و واریز حق بیمه، مددجو می‌تواند از خدمات مختلف شبکه بیمه همچون مستمری بازنشستگی استفاده کند و بخش قابل توجهی از مشکلاتش حل شود.

صیادی تصریح کرد: تلاش کمیته امداد امام (ره) بر این است که مددجویان دریافت کننده تسهیلات نیز، نسبت به واریز حق بیمه خویش فرما اقدام کنند تا بتوانند از مزایای مستمری استفاده کنند.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات مختلف این چنین زیرساخت‌های جریان تولید فقر را از بین ببریم و بستر زندگی شرافتمندانه را برای مددجویان فراهم کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در همین راستان معاونت اشتغال کمیته امداد امام (ره) بسته تشویقی را برای کارفرمایان در نظر گرفته است که به ازای بکارگیری هر مددجو، کارفرمایان محترم تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه دریافت خواهد کرد.

وی یادآور شد: با تلاش مددجویان و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان بستر کاهش فقر را در جامعه فراهم کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا