شهرستان ها

بهره گیری از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای اعتلای فرهنگ منطقه

زاهدان- رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر علی اکبر گفت: این شورا ظرفیتی ارزشمند برای حذف آداب و رسوم غلط و اعتلای فرهنگ منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر که عصر چهارشنبه هفته جاری با حضور اعضا، برگزار شد، بیان کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از مفاهیم بکر و جدیدی بوده که به صورت جدی توسط رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده، موضوعی مهم که در جامعه اسلامی منطبق بر اصول و آموزه‌های دینی و اسلام ناب محمدی (ص) و عاری از مبانی و ارزش‌های مادی گرایانه سبک زندگی محدود غربی است.

وی ظرفیت تحصیلی و علمی شهر علی اکبر را بسیار بالا اعلام و اضافه کرد: هم اکنون قریب به دو هزار دانش آموز و دانشجو در این شهر مشغول به تحصیل هستند که آینده نوید بخشی با وجود آنها خواهیم داشت، به این شرط که در کنار مسائل آموزشی در جهت رشد معنوی و فرهنگی آنها گام برداریم.

امام جمعه شهر علی اکبر گفت: وجود منطقه گردشگری و کوه باستانی و مراکز بومگردی از دیگر ظرفیت‌های علی اکبر است که در اعتلای فرهنگی این شهر تأثیر فراوانی دارد، از این رو نیاز مبرمی به حفظ این فضاها داریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا