شهرستان ها

بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه دانش آموزان باشد/ عفت زدایی توطئه دشمنان

سمنان- نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه دانش آموزان باشد، گفت: جوانان ما باید بدانند که عفت زدایی توطئه دشمنان علیه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر آدینه در جمع دانش‌آموزان عضو قرارگاه‌های دانش‌آموزی دختر استان سمنان به میزبانی تشکل‌های دانش آموزی سمنان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه دانش آموزان باشد، تاکید کرد: بیانیه گام دوم در واقع نقشه راه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اهمیت توجه دانش‌آموزان به بیانیه گام دوم انقلاب تا آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن مدام به نقش آفرینی جوانان در آینده نظام اسلامی اشاره دارند، افزود: تاکید رهبری به جوانان قطعاً نیازمند دقت نظر است چرا که ایشان رسالت سنگینی را بر دوش جوانان می‌گذارند.

رئیس سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی در بین نسل جوان، گفت: بخشی از زیست جامعه جوان شده است و باید به این موضوع تاکید کرد که فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل است لذا پیشنهادهایی در این رابطه توسط متخصصان داده شده تا اجرایی شود.

علی اکبری در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به اهمیت خانواده در معادلات اجتماعی و فرهنگی، ابراز داشت: فعالیت‌ها در انجمن اسلامی باید مبتنی بر خانواده باشد.

وی با اشاره به نقش آفرینی زنان و دختران ایران اسلامی در معادلات اجتماعی، گفت: امروز می‌بینیم در جامعه غرب که ارزش‌ها فراموش شده است، کسی احساس خوشبختی ندارد این در حالی است که دختران ما در بستر خانواده منزلت دارند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به رکن مهم خانواده، گفت: انسان اگر به کرات دیگر هم برود باز بدون خانواده نمی‌تواند زندگی کند و این اهمیت رکن مهم خانواده محسوب می‌شود.

علی اکبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان، گفت: عفت زدایی و حیا زدایی از جامعه در زمره توطئه‌های دشمنان ما محسوب می‌شود که باید به آن دقت نظر داشت و از آن برحذر بود. امروز البته این توطئه‌ها دامن خود غربی‌ها را گرفته و بیشترین مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در بین جامعه فردگرای غرب مشاهده می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا