شهرستان ها

بیشترین تخلفات انتخابات در بابل مربوط به شوراهای شهر بود

بابل- دادستان بابل با بیان اینکه بیشترین تخلفات انتخاباتی مربوط به شورای شهر بوده است، گفت: پرونده هایی در این راستا تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی پیش ازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه بیشترین تخلف انتخاباتی در سطح شهرستان، موضوع شورا شهر بود، افزود: پرونده‌هایی در موضوع تخلف انتخاباتی شورا شهر تشکیل شد که اکثریت این افراد هم رأی نیاوردند.

وی با اظهار اینکه این پرونده‌ها در تأیید صلاحیت‌های بعدی مطمئناً اثرگذار خواهد بود، گفت: مجموعه قضائی در بحث مبارزه با فساد بسیار جدی هست و خط قرمزی هم ندارد.

وی با بیان اینکه در شورا شهر بابل و امیرکلا، برخی‌ها دژ مستحکمی داشتند ولی مجموعه دادستانی با این افراد مقابله کرد، ادامه داد: ما نیاز به کمک همه مردم داریم که فاسدین را به ما معرفی کنند.

حجت الاسلام ملاکریمی با عنوان اینکه در بیش از ۸۰ کارخانه تولیدی شهرستان ورود کردیم و مشکلاتی که داشتند را حد توان حل کردیم، حمایت ا. سرمایه گذاری را راهبرد دستگاه قضا دانست.

حجت‌الاسلام باقریان رئیس دادگستری شهرستان بابل نیز با بیان اینکه در اولین قدم از حضور خودمان، نفوذ افرادی که در مجموعه دادگستری شهرستان داشتند را قطع کردیم، گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان، مکان شورای حل اختلاف بابل بود که در منطقه مسکونی قرار داشت و با حمایت رئیس کل دادگستری استان، مکان شورای حل اختلاف به محل دادگستری منتقل شد.

وی با عنوان اینکه در گذشته هفته‌ای یک بار ملاقات حضوری وجود داشت ولی در حال حاضر همه روزه این کار انجام می‌شود و برای این کار ما سامانه الکترونیکی نوبت دهی را راه اندازی کردیم، گفت: در مدت ۱۷ ماه حضورمان در دادگستری، بیش از ۱۰ هزار ملاقات حضوری از سوی دادستان و رئیس دادگستری صورت گرفت.

وی ادامه داد: در مدت حضور ما، ۱۳۱ هزار و ۷۰۵ ورودی پرونده اعم از دادگاه حقوقی، کیفری، خانواده و دادسرا وجود داشت که برای ۱۳۵ هزار و ۲۹۶ پرونده رأی صادر شد و در حال حاضر موجودی پرونده‌های دادگاه و دادسرا هشت هزار و ۲۸۸ پرونده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا