شهرستان ها

بیش از ۱۲۰ صندوق و شعبه اخذ رأی در گیلانغرب مستقر می‌شود

کرمانشاه- فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: بیش از یک صد و ۲۰ صندوق و شعبه اخذ رأی در این شهرستان مستقر می‌شود.

کوروش محمودیان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: یک صد و ۲۸ صندوق و شعبه اخذ رأی در شهرستان گیلانغرب برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هیئت نظارت در حال چینش عوامل صندوق‌های رأی در شهرستان گیلانغرب بوده و تمامی مراحل انتخابات ۱۴۰۰ طبق روز شمار آن در حال انجام است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تمامی شعب اخذ رأی در نظر گرفته شده است، گفت: دسترسی به اینترنت و تهیه امکانات اولیه برای استقرار صندوق و شعب اخذ رأی در حال انجام بوده و فرمانداری این شهرستان بر تمامی فرآیند انتخاباتی مسلط است.

وی افزود: امیدواریم انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان گیلانغرب با مشارکت بالایی رو به رو شود.

محمودیان با اشاره به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان گیلانغرب گفت: شرایط کرونایی در این شهرستان رو به بهبود بوده و تعداد تست‌های مثبت و بستری‌های کرونایی به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

به گفته فرماندار شهرستان گیلانغرب وضعیت کرونایی در این شهرستان تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قابل کنترل است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا