شهرستان ها

بی اعتنایی به کار مردم گناه است

کاشان – نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: مسئولین باید بدانند که بی اعتنایی به راه انداختن کار مردم گناه و در صورت بروز این موضوع آنها نزد خداوند پاسخگو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان که در جوار حرم مطهر حضرت علی بن باقر (ع) مشهد اردهال برگزار شد، اظهار داشت: باید با الهام گرفتن از روایات و آیه‌های قرآن در جهت رفع مشکلات زندگی استفاده کرد.

وی با اشاره به آیه ۱۴۶ سوره آل عمران ابراز داشت: این آیه هم تشویق و امیدآفرینی دارد و هم عتاب و سرزنش که باید به مفاهیم آن دقت کافی کرد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود ائمه جماعت و جمعه هر روز یک روایت برای مؤمنان قرائت کنند، تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت حتی مشکلات علمی را هم با مرور و تفکر در روایات و آیه‌های قرآن برطرف کرد که این موضوع حتی برای شخص خودم هم پیش آمده است.

وی ضمن اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: یکی از اهداف بزرگ بعثت پیامبر در مورد اتمام دین و اخلاق امت بود و از این رو لازم است تا ائمه جمعه و جماعت با خوش رویی و خوش اخلاقی تبلیغ دین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مسئولیت برای مدیران و خدمت به مردم باید افتخار باشد، افزود: با این وجود مسئولین نباید به این مسئولیت‌ها مغرور باشند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اولویت مدیران باید خدمت به مردم باشد، خاطرنشان کرد: بی اعتنایی به راه انداختن کار مردم توسط برخی از مسئولین گناه و آنها باید نزد خداوند جوابگو باشند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اینکه حاجت مردم نعمت است، گفت: این یک فضیلت است که حاجت مردم توسط مدیران و مسئولین برطرف شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا