شهرستان ها

بی تفاوتی به پروتکل های کرونایی/باشگاه ورزشی شهرداری ایجاد می شود

گرگان- رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: با این بنیاد ورزشی هزینه کرد مدیریت شهری در حوزه ورزش شفاف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری گرگان و نمایندگانی از هیئت های ورزشی گرگان برگزار شد.

برخلاف اظهارات قبلی اعضای شورا، مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط آحاد مختلف مردم، در این جلسه حدود ۷۰ نفر در صحن علنی شورا حاضر بودند و فاصله اجتماعی رعایت نشده بود که این رفتار گلایه برخی از حاضران را به دنبال داشت.

در این جلسه رئیس شورای شهر گرگان از ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: با این بنیاد ورزشی هزینه کرد مدیریت شهری در حوزه ورزش شفاف می شود.

صفرعلی پایین محلی افزود: با هدف ساماندهی اعتبارات شهرداری در بخش ورزش و شفاف سازی هزینه کرد مالی در حوزه تیم های ورزشی به ویژه بسکتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان ایجاد می شود.

در این جلسه نمایندگانی از هیئت های ورزشی شهر گرگان با حضور در صحن شورا از نحوه اختصاص بودجه های شهرداری گرگان در بخش ورزش گلایه کردند.

نمایندگانی از ورزش های بوکس، ورزش های رزمی، والیبال، فوتبال و کشتی با حضور در صحن شورا خواستار اجرای عدالت در اختصاص بودجه به ورزش شهر شدند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هم گفت که با بی عدالتی در هر بخشی مقابله خواهیم کرد و ورزش هم از این مقوله مستثنی نیست.

عیسی مهری خواستار آن شد تا در اجرای کمک و مساعدت های مالی به تیم های ورزشی و ورزشکاران برنامه مشخصی پیش بینی شود و کمک ها بر اساس چارچوب خاصی باشد.

در این جلسه مقرر شد تا بر اساس پیشنهاد اعضای شورا مبلغ مساعدت مالی شهرداری گرگان به رشته های ورزشی غیربسکتبالی به اندازه رشته ورزشی بسکتبال افزایش یابد.

فاطمه حسام یکی از قهرمانان آسیایی رشته تکواندو هم در این جلسه با اعتراض شدید به بی عدالتی و بی توجهی مدیران شهری به ورزش بانوان خواستار رعایت عدالت در بخش کمک به ورزش بانوان شد.

در دقایقی از جلسه هم نظم و مدیریت جلسه از دست رئیس شورا خارج شد.

در دستور کار امروز شورا ۱۲ لایحه و طرح پیش بینی شده بود که تنها سه مورد آن به بحث گذاشته شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا