شهرستان ها

تأمین واکسن کرونا اولویت کشور است

کلاله- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اصلی کشور ما واکسیناسیون بوده و باید ۷۰ درصد جمعیت در برابر کرونا واکسینه شوند تا بتوانیم زنجیره انتقال را قطع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری بعدازظهر جمعه در بازدید از بیمارستان کلاله اظهارکرد: مقرر شد که دولت از تمام توان خود برای واردات واکسن کرونا استفاده کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال گذشته این کمیسیون از شرکت‌های تولیدکننده داخلی حمایت کرده تا بتوانند در حجم گسترده واکسن تولید کنند.

وی تأکید کرد: اولویت اصلی کشور ما واکسیناسیون بوده و باید ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند تا بتوانیم زنجیره انتقال را قطع کنیم.

شهریاری بیان کرد: شرکت‌های تولید کننده واکسن داخلی هم در کنار واردات باید تقویت شوند تا با استفاده از همه روش‌ها مانند برخی از کشورها کل جمعیت را واکسینه کنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کرونا در گلستان گفت: اعضای کمیسیون بهداشت به همراهی معاون درمان وزارت بهداشت بازدیدی از بیمارستان‌های استان خواهند داشت و گزارشی در این راستا تهیه می‌شود.

گفت: امیدواریم در دولت جدید مشکلات زیرساختی بیمارستان ها جمع بندی و برطرف شود.

در ادامه رضا آریان پور، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم شرق گلستان هم گفت: تلاش می‌کنیم با توجه به احتمال بروز پیک‌های جدید و سویه‌های مختلف کرونا زیرساخت‌ها و امکانات درمانی بیشتری را برای مراکز درمانی گلستان مهیا کنیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا