شهرستان ها

تامین امنیت بیش از ۲ هزار صندوق رای در سیستان و بلوچستان

زاهدان – فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان از تامین امنیت ۲ هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در سطح این استان در انتخابات خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد طاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به آمار و شاخص‌های ارائه شده امنیت سیستان و بلوچستان در حال حاضر قابل قبول است و با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همکاری مردم احساس امنیت را به بالاترین سطح ارتقا خواهیم داد.

وی افزود: طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت کشور تعداد ۲ هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در استان سیستان و بلوچستان پیش بینی شده که وظیفه تأمین امنیت آن بر عهده نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با جرایم خشن از جمله اولویت‌های پلیس است، ادامه داد: ۲۳ باند سرقت طی ۲ ماه گذشته در استان متلاشی شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو ماهه ابتدایی سال ۶ فقط قتل مسلحانه، ۱۸ فقره سرقت مسلحانه و ۱۰ فقره سرقت به عنف در استان سیستان و بلوچستان شناسایی شده است، گفت: همچنین طی این مدت شاهد کاهش ۲۷ درصدی سرقت مسلحانه و ۱۴ درصدی سرقت به عنف در استان بوده‌ایم.

سردار طاهری با اشاره به کاهش ۱۱ درصدی سرقت مغازه‌ها در استان سیستان و بلوچستان طی دو ماهه ابتدایی سال بیان کرد: همچنین طی این مدت شاهد کاهش ۸ درصدی سرقت موتور سیکلت طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی با اشاره به فعال سازی ایستگاه‌های بازرسی در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان و گلوگاه‌های خروجی تصریح کرد: همچنین تقویت لجستیکی، تخصصی و نرم افزاری با هدف حفظ حقوق شهروندی از برنامه‌های سال جاری است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا