شهرستان ها

تبدیل مازندران به پایتخت گردشگری نیازمند زیرساخت مناسب است

ساری- استاندار مازندران گفت: برای تبدیل مازندران به عنوان پایتخت گردشگری در کشور باید زیرساخت های مناسب را ایجاد کرد و شاخص ها را ارتقاء داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر پنجشنبه در نشست با شهرداران استان با تاکید بر تحول اساسی در جذب گردشگر و ماندن آنان در شهر، زیباسازی و ایجاد زیرساخت‌های مدرن شهری را امری مهم برشمرد و خواستار توجه مدیریت شهرها به این مسئله مهم شد.

وی با بیان اینکه شهرداران باید از جوانان نخبه برای تصدی امور شهری استفاده کنند، استفاده از ظرفیت قانونی شوراها را از جمله برنامه‌های مهم در شهرداری بیان کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از قوانین شهرداری‌ها با جامعه امروزی مطابقه ندارد و قدیمی است.

وی بر لزوم بازنگری در قوانین شهرداری‌ها افزود: المان‌های شهری استان نیازمند طرح‌های خلاقانه و متحول است و شهرداری‌ها برای جمع آوری آب‌های سطحی تدبیر اساسی به خرج دهند تا با کمترین بارندگی دچار مشکل و اختلال در زندگی مردم نباشیم.

استاندار مازندران زیباسازی و نظافت شهرها و پاکسازی حاشیه راه‌ها از زباله را امری ضروری برشمرد و گفت: برای تبدیل مازندران به پایتخت گردشگری کشور باید بدیهی‌ترین شاخص را ایجاد و رعایت کرد.

حسینی پور ساخت سرویس‌های بهداشتی در شهرها و بین شهرها را از دیگر مطالبات از شهرداران بیان کرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا