شهرستان ها

تجهیزات جدید درمانی در بیمارستان‌های استان بوشهر مستقر می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، تجهیزات جدید درمانی در بیمارستان‌های استان بوشهر مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های سلامت در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی انجام شده و پروژه‌هایی را در سطح استان در دست اجرا داریم.

وی استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی برای ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: افزایش تخت‌های بیمارستانی با جدیت دنبال می‌شود و تجهیز و نوسازی زیرساخت‌های موجود را نیز در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر از تجهیز بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به تجهیزات پیشرفته و به روز پزشکی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: کمبود تجهیزات تخصصی و یا قدیمی بودن تجهیزات از مشکلات حوزه سلامت در این استان است.

محمدی‌زاده اضافه کرد: دهه فجر امسال یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی، ۲ دستگاه پمپ قلب، یک دستگاه سنگ شکن، یک دستگاه رادیوتراپی و یک دستگاه ماموگرافی خریداری و در بیمارستان‌های استان نصب می‌شود.

وی با اشاره به اضافه شدن تخت‌های جدید درمانی در استان بوشهر افزود: عملیات اجرایی ۳۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان امسال آغاز می‌شود که ۲۰۰ تخت بیمارستانی در کنگان و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در عسلویه است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا