شهرستان ها

تحریم کنندگان انتخابات درمسیر امام(ره)نیستند/اولویت باانتخاب اصلح

شیراز – مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: کسانیکه از تحریم انتخابات حرف می زنند در مسیر و راه امام(ره) نیستند زیرا مکتب امام راحل وحدت و همدلی بود که انتخابات باید نشان از این مهم باشد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن گرامی داشت سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: از مهمترین آورده‌ای مکتب حضرت امام رحمت الله علیه وحدت جهان اسلام بوده که می‌بایست در این برهه از زمان که مهمترین انتخابات را در پیش رو داریم با وحدت و همدلی حضور پر شور و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: امروز دشمن همه ظرفیت‌های خود را بسیج کرده که نظام را تخریب کند، می‌خواهند آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و بخصوص شخصیت‌های ارزشمندی که می‌دانند رأی آوری آنان باعث ترویج فرهنگ دینی می‌شود را تخریب کنند که ما باید جریان امام، راه امام و هدف امام را بدانیم و بشناسیم، جامعه تبلیغی استان وظیفه دارد این راه را برای مردم تشریح کند.

حجت‌الاسلام مهرابی اضافه کرد: توصیه می‌کنم که همه وصیت نامه حضرت امام (ره) رایک بار دیگر در این ایام بازخوانی کنیم تا کسانی که قانون اساسی و شورای نگهبان را زیر سوال می‌برند بدانند که در خط امام، مسیر امام و رهبری نیستند باید وصیت نامه حضرت امام (ره) را مطالعه کنیم تا با مسیر روشنی که امام راحل پیش رویمان قرار داده کسانی را که می‌خواهند مردم را از حضور در انتخابات منع کنند بشناسیم.

وی تاکید کرد: کسانی که انتخابات را تحریم می‌کنند در هر لباس و جایگاهی که باشند در خط امام (ره)، رهبری و نظام نیستند، امروز پرچم دار راه و هدف امام؛ مقام معظم رهبری هستند و سکانداری این راه بدست مردی ایست که بعد از امام (ره) نظیر او نخواهیم داشت.

وی همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام صادق (ع) گفت: یکی از مهمترین بسترها و ظرفیت‌ها، ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است ما برای انتخاب اصلح می‌توانیم به احادیث امام صادق (ع) رجوع کرده و راه تبعیت از ولی را یاد بگیریم.

گفتنی ایست طبق سنوات گذشته مراسم شهادت امام صادق (ع) صبح روز شهادت در محل مدرسه علمیه خان با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا