شهرستان ها

تحلیف ۲عضو علی البدل شورای شهر کرمانشاه به زودی برگزار می‌شود

کرمانشاه- دادستان کرمانشاه با تایید نکردن تعلیق ۴۵ روزه شورای شهر کرمانشاه، گفت: تحلیف ۲عضو علی البدل شورای شهر کرمانشاه به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه ظهر امروز در نشستی با اعضای شورای شهر کرمانشاه، با اشاره به حواشی شورای شهر جدید کرمانشاه خطاب به اعضای آن اظهار کرد: مردم به شما رأی داده اند تا مشکلات شهری را حل کنید، اما با این حواشی اخیر این شورا از وظایف اصلی خود دور شده است.

وی با تاکید بر اینکه وجه عمومی شورای شهر باید حفظ شود، افزود: مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده اند و به آن‌ها رأی داده اند، اما اکنون این اعتماد خدشه دار شده که باید برای جلب دوباره آن تلاش کنید.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: شورای شهر جدید کرمانشاه اهتمام داشته باشند تا فضای نارضایتی که اکنون از آنها به وجود آمده را به اعتماد تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اخیر شورای شهر جدید کرمانشاه مشکلاتی را برای پرسنل شهرداری به وجود آورده، اعلام کرد: طبق گزارشات واصله متأسفانه در برخی از کمیسیون‌های شهرداری نیز کار مردم خوابیده است.

در ادامه این نشست که با حضور همه اعضای شورای شهر جدید کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد تا مراسم تحلیف ۲ عضو علی البدل شورای شهر کرمانشاه تا چند روز دیگر برگزار شود.

گفتنی است، انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر و انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری نیز پس از انجام مراسم تحلیف این ۲ عضو انجام گیرد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا