شهرستان ها

تحولات بزرگی در سازمان تبلیغات اسلامی رقم خورده است

بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طی سال‌های اخیر تحولات بزرگی در سازمان تبلیغات اسلامی رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت در تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد مقدس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی با ارزش در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

امام جمعه بوشهر گفت: مدیریت میدانی و کارآمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان را ستودنی است و برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر پیشتاز پیوست نگاری فرهنگی در کشور است اضافه کرد: با توجه به تغییرات شاخص‌های فرهنگی، به روز رسانی پیوست نگاری نهادی و استانی ضروری است.

صفایی بوشهری بیان کرد: این پیوست نگاری باید در چهار فاز تعریف و ابتدا ۲ فاز آن با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان عملیاتی شود و سپس فازهای بعد وارد فاز اجرا شود و اعتبار آن نیز با عنوان متمم اختصاص یابد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی عرصه مهم برای ایجاد عدالت فرهنگی نظام و جامعه هم در بخش دولتی و هم غیر دولتی است و باید تلاشی کارآمد داشته باشد.

صفایی بوشهری عنوان کرد: این شورا باید تلاش کند تا فرهنگ جامعه در مقابل تهاجم‌های نرم دشمن مقاوم شود و در بخش ارائه و اجرا تلاش کوشا کند.

وی با قدردانی از تلاش حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل قبلی سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر، بیان کرد: وی منشأ تحولات بسیاری در عرصه طراحی، توسعه نرم‌افزاری، فرهنگی و علوم قرآنی در استان بوده که خدمات وی قابل تقدیر و ستایش است.

در این آئین حجت‌الاسلام محمد قادری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام محمد رضا طاهری قدردانی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا