شهرستان ها

تخصیص ۶۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اتمام پروژه های عمرانی دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد و گفت: زمینی به مساحت ۴ هکتار به پردیس خواهران دانشگاه اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی عصر جمعه در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی که در این دانشگاه برگزار شد، از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اتمام پروژه‌های عمرانی دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد و اظهار کرد: در بخش پردیس و فضای دانشگاه فرهنگیان با همکاری بیشتر آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و پیگیری‌هایی در سطح ملی، این اعتبار اختصاص یافت.

استاندار خراسان شمالی این دانشگاه را به لحاظ پرورش نیروی انسانی معلم یکی از نقاط قوت این استان دانست و گفت: مجموعه‌های دانشگاهی استان حیثیت و آبروی استان هستند لذا باید حمایت‌های بیشتری از آنان صورت گیرد.

وی به برگزاری جلسات مستمر در چندین ماه گذشته با حضور مدیران استانی در راستای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: در یک برنامه زمان بندی شده، محل فعلی دانشگاه کوثر تخلیه و در اختیار پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان استان قرار خواهد گرفت تا فضای خوابگاهی و آموزشی مجزا شود.

شجاعی بیان داشت: همچنین زمینی به مساحت ۴ هکتار در تخته ارکان نیز به پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اختصاص می‌یابد که به دلیل ملی بودن پروژه باید اعتبارات آن از سطوح ملی پیگیری و جذب شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا