شهرستان ها

تدارک ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردبیل

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل از تدارک ۳۰۰ برنامه برای اجرا در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و هفته بسیج در اردبیل اظهار کرد: بسیج به فرموده مقام معظم رهبری یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، مظهر اقتدار ملی، نمایشگاه صفا، اخلاص، بصیرت و مجاهدت است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز شکست حصر سوسنگرد و هفته بسیج در اردبیل تصریح کرد: در روز ۲۶ آبان ماه مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه بسیج در دفاع از کشور و کیان ایران اسلامی از اولین روزهای تشکیل تاکنون و در تمامی برهه‌های حساس کشور با احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی وارد عمل شده است، گفت: اگر بسیج در ابتدای تأسیس اهداف مشخصی را دنبال می‌کرد امروز آن اهداف گسترش یافته و شاهد آن هستیم که با اقتدار علمی و توانایی‌های فراوان در جهان نام‌آور شده است.

امامی یگانه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه با ۳۰۰ اجرا در سطح شهرستان اردبیل با محوریت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم از ۲۹ آبان تا ۵ آذر خبر داد.

وی به مهمترین برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان از جمله این برنامه‌هاست.

امامی یگانه به نقش ماندگار بسیج در تمامی عرصه‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: با شیوع پاندمی کرونا و درگیری تمامی واحدها، بیمارستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی با این ویروس منحوس، بسیج نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با حضور در کنار مردم و تأمین بسیاری از اقلام دارویی و بهداشتی این بار نیز اقتدار خود را نشان داد.

فرماندار اردبیل اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه و اردوهای جهادی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در اردبیل دانست.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا