شهرستان ها

تداوم اجرای پرقدرت طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی کرج

کرج – فرمانده انتظامی کرج گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه جدی با مخلان امنیت جامعه در این شهرستان تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی قاسم پور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه جدی با مخلان امنیت جامعه و برخورد قاطع با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهرستان کرج با بسیج تمامی امکانات در ۴۸ ساعت گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۹۶ موتورسیکلت و ۷۱ خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، انجام حرکات نمایشی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، مخدوش کردن پلاک و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: کشف ۱۹ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت مسروقه، کشف ۷۱ عدد انواع اموال مسروقه، دستگیری ۶۱ معتاد متجاهر و۴۹ سارق از دیگر دستاوردهای این طرح است.

وی متذکر شد: نیروهای پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا