شهرستان ها

تربیت سیاست پژوهان جوان با دعوت از دانشجویان در دستور کار است

اصفهان-وزیر اقتصاد و امور داریی گفت: در مدرسه سیاست‌گذاری تلاش می‌کنیم از دانشگاه‌های مختلف دعوت کنیم تا سیاست‌پژوهان جوان با مسائل تصمیم گیرنده آشنا و تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی ظهر سه شنبه در نشست با فعالان اندیشکده حکمرانی دانشکده اقتصاد دانشگاه اصفهان با اشاره به تربیت سیاست پژوهان جوان در کشور اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های معتبر کشور دعوت می‌شود.

وی افزود: در مدرسه سیاست‌گذاری تلاش می‌کنیم از دانشگاه‌های مختلف دعوت کنیم تا سیاست‌پژوهان جوان، با مسائل تصمیم گیرنده آشنا شوند و در محیط رفت و آمد کنند و این اعضا با برقراری ارتباط با کارشناسان مختلف، بندهای سیاستگذاری را از نزدیک لمس می‌کنند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه در مسیر اصلاح نظام اقتصادی کشور برای رفع ناترازی‌های اصلی که اقتصاد ایران را متوقف کرده و به گروگان گرفته است، گفت: باید به یک فهم و انتخاب مشخص برسیم که سیاست گذار بتواند آن را در شروع برنامه خود قرار دهد.

وی ادامه داد: برای نزدیک شدن پیشنهادات این سیاست گذاران جوان بمنظور، سیاستگذاری در موضوعات مختلف کشور بعضاً در مجموعه‌های زیر مجموعه وزارتخانه حتی مشغول بکارشده‌اند.

خاندوزی معتقد است که با همکاری دولت و دانشگاه می‌توان پاسخی در سطح ملی برای اقتصاد کشور داشت و مسیری را برای اقتصاد کشور در نظر گرفت و در ادامه گفت: از ظرفیت‌های اندیشکده حکمرانی دانشگاه اصفهان می‌توان بهره برداری لازم را برد و در تلاش هستیم که فعال‌تر از گذشته گام برداریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا