شهرستان ها

تزریق بیش از ۱۱۸ هزار دوز واکسن کرونا طی یک روز در فارس

شیراز – رئیس علوم پزشکی شیراز گفت: طی روز گذشته ۱۱۸ هزار و ۷۲۲ دوز واکسن کرونا در استان فارس تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهرزاد لطفی ظهر یکشنبه در نشست روزانه مدیریت بیماری کرونا در فارس با بیان اینکه در روز گذشته ۱۱۸ هزار و ۷۲۲ دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است، از تمامی مردم فارس دعوت کرد تا هر چه سریع‌تر با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون، به جمع افراد واکسینه در برابر کرونا بپیوندند.

وی با تاکید بر نقش سازنده مردم در افزایش ایمنی عمومی در برابر این ویروس مهلک، گفت: تلاش مجموعه سلامت برای تأمین سلامت مردم و ایمن سازی جامعه با فعالیت شبانه روزی در مراکز تزریق واکسیناسیون و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان همچنان ادامه دارد.

او از مشارکت مردم فارس در انجام واکسیناسیون عمومی تقدیر کرد و افزود: در کنار تسریع در این راهکار مؤثر و تلاش مجموعه سلامت، همچنان پایبندی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند در حفاظت از ما در برابر این ویروس، نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد.

دکتر لطفی با اعلام اینکه بیش از سه میلیون و ۹۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در فارس به مردم تزریق شده است، از مشارکت مطلوب روستاییان استان در مراجعه برای دریافت واکسن خبر داد و این همکاری را تلاشی آگاهانه و قابل تقدیر دانست.

او از مردم خواست تا افرادی که موعد واکسن آن‌ها فرا رسیده است، با نام نویسی در سامانه https://salamat.gov.ir/، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

دکتر لطفی با این هشدار که افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند، در معرض خطر ابتلاء به انواع شدید بیماری کووید ۱۹ هستند، تاکید کرد: همه باید برای ایمن سازی جامعه در برابر ویروس منحوس کرونا، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و با تزریق واکسن، زمینه بازگشت وضعیت عادی به جامعه را تسریع بخشند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا