شهرستان ها

تشدید محدودیت‌های کرونایی سرپل ذهاب در پی قرمز شدن وضعیت

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تشدید محدودیت‌های این شهرستان در پی قرمز شدن وضعیت کرونایی آن خبر داد.

نورالدین فرزادی‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افزایش آمار مبتلایان در شهرستان سرپل ذهاب وضعیت کرونایی این شهرستان را از نارنجی به قرمز تغییر داد.

وی افزود: امروز با تغییر رنگ بندی وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب از نارنجی به قرمز جلساتی با ستاد کرونا، ائمه جمعه، اصناف و اهالی رسانه برای تصمیم‌گیری و اعلام محدودیت‌های کرونایی برگزار شد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: در جلسه ستاد کرونا تصمیماتی برای محدودیت‌هایی کرونایی بیشتر و در جلسه ائمه جمعه اهل سنت و تشیع تصمیماتی برای همراهی و جلب همکاری مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گرفته شد.

وی ادامه داد: در جلسه با اصناف تصمیماتی برای تعطیلی بازار و همکاری اصناف برای اعمال محدودیت‌ها گرفته شد و در جلسه اهالی رسانه بر اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به محدودیت‌های جدید و وضعیت کرونایی شهرستان سرپل ذهاب تاکید شد.

فرزادی‌پور تاکید کرد: راه‌های ورودی و خروجی شهرستان سرپل ذهاب مسدود شده و تصمیماتی پیرامون قرنطینه کردن این شهرستان فردا در جلسه با استاندار کرمانشاه گرفته می‌شود.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود: سیاست‌های کاری ستاد کرونا استان کرمانشاه برای شهرستان سرپل ذهاب فردا در جلسه با استاندار استان کرمانشاه برای خروج از وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان ارائه شده و تصمیم نهایی برای قرنطینه شدن و محدودیت‌های جدید انجام می‌شود.

وی با اشاره به آمار کرونایی شهرستان سرپل ذهاب گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۲۶ بیمار مثبت کرونایی، یک هزار و ۲۰۰ بستری سرپایی و از اولین پیک کرونا تاکنون ۹۲ فوتی در این شهرستان ثبت شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا