شهرستان ها

تشکل‌ها و تعاونی‌های توانمند استان قزوین حمایت شوند

قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تشکل‌ها و تعاونی‌های بسیار توانمند در استان قزوین وجود دارد که نیاز است مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین عطایی در دیدار با مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران که شهرام رحمانی مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین نیز حضور داشت افزود: در استان قزوین اقدامات خوبی در بخش تعاون روستایی استان انجام شده که تلاش می‌شود تا از ظرفیت‌های مستعد بیشتر استفاده شود.

وی اظهار داشت: با توجه به موفقیت تشکل آببران دشت قزوین در صدد هستیم با توجه به تجارب و موفقیت این تشکل بر اساس نظام بهره برداری، تشکل آببران در سد نهب نیز تشکل شود.

عطایی افزود: با تشکیل این تشکل بخش اعظمی از مشکل بهره برداران سد نهب حل خواهد شد.

روی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه شرایط منابع آبی در استان در تلاش هستیم با مدیریت و تشکیل این تعاونی مشکل را تا حدودی حل کنیم.

عطایی افزود: تعاون روستایی با توجه به تجربه در مدیریت تشکل‌ها و نظام بهره برداری می‌تواند در پیشبرد طرح‌های مدیریت آب سد نهب تأثیر گذار باشد.

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور نیز در این دیدار گفت: پیشبرد اهداف توسعه بخش با هدف بهره مندی از توان تشکل‌ها از مهمترین اهداف برنامه‌های تعاون روستایی کشور است.

هادربادی افزود: تعاون روستایی آمادگی کامل دارد تا در جهت ایجاد تشکل آببران سد نهب نهایت همکاری را با استان برای تهیه نظام بهره برداری و همچنین مدیریت منابع داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا