شهرستان ها

تعامل خبرگزاری مهر با ادارات سازنده است

زنجان-مدیرکل راهداری زنجان بابیان اینکه رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در توسعه بخش حمل و نقل دارند،گفت:خبرگزاری مهر همواره در زمینه پرداختن به حوزه حمل و نقل تامل سازنده واثرگذاری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین علی اکبری ظهر یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری مهر از تعامل سازنده خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تقدیر کرد و گفت: امیدواریم این همکاری بیشتر تقویت شود و این خبرگزاری تاکنون گزارشات خوبی در این حوزه داشته است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۵ حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادغام شده است، اظهار کرد: در این راستا این بخش از حساسیت خاصی برخوردار است و مسئولیت‌های سنگینی بر دوش متولیان امر گذاشته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از فعالیت بیش از ۹ هزار نفر راننده در حمل و نقل کالا خبر داد و گفت: ۶ هزار وسیله نقلیه هم در دو بخش باری و مسافری فعال است.

علی اکبری با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را همانند بسیاری از بخش‌ها تحت تأثیر قرار داد، گفت: شیوع بیماری کرونا بخش حمل و نقل مسافر را متضرر کرد و باعث کاهش شدید مسافر شد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۱۵۰ هزار کالا توسط ناوگان جاده‌ای استان جا به جا شده است، گفت: این میزان جابه جایی نسبت به مدت سال ۹۸ بیش از ۲۳ درصد رشد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان تصریح کرد: این میزان جابه جایی کالا توسط ناوگان جاده‌ای نشان می‌دهد استان در حوزه تولید و تجارت رشد عملکرد خوبی دارد.

علی اکبری افزود: طی سال گذشته در بخش مسافر کاهش ۴۳ درصدی جابه جایی بودیم و به تبع مشکلات زیادی را برای رانندگان به دنبال داشت ولی در دو ماه سالجاری جابه جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۲ درصد رشد دارد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا