شهرستان ها

تقویت تجهیزات و امکانات هلال احمر در لرستان

خرم‌آباد- معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر از تقویت تجهیزات و امکانات هلال احمر در استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، درویش پور امروز پنج شنبه در دیدار با استاندار لرستان، استان لرستان را خاستگاه مردمان شریف، دلیر و اصیل معرفی کرد و لرستان را سرزمین لاله‌های واژگون، آبشارهای زیبای ایران و اقلیم قلعه‌ها و چشمه‌های ایران زمین، عنوان کرد.

وی، تصریح کرد: لرستان استانی بسیار ممتاز و با ظرفیت و استعدادهای فراوان با مردمانی بسیار نجیب در همه حوزه‌ها و بخش‌ها است و ضرورت دارد به منظور ارتقای جایگاهش توجه بیشتری به آن اعمال شود که این امر در حوزه هلال احمر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و ظرفیت‌های موجود در دستور کار قرار گرفته و سعی می‌کنیم از نظر تجهیزات و امکانات استان را تقویت کنیم.

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر با اشاره به ۱۴ آذرماه روز «داوطلب»، گفت: در این روز از داوطلبان کشور در مقیاس ملی با حضور مسئولین و مقامات در تهران تجلیل به عمل آمد که جمعیت هلال احمر استان در قالب برنامه‌ای از داوطلبان استان لرستان تجلیل کرد که این عزیزان با نیت خیرخواهانه، خدمات بشردوستانه و انسان دوستانه انجام می‌دهند.

درویش پور، ۱۴ آذر را فرصت مناسبی برای تجلیل از کسانی عنوان کرد که در هر جا رد پای آنها در دستاوردهای جمعیت هلال احمر نمایان است.

وی، افزود: روز داوطلب فرصتی است که فرهنگ داوطلبی را برای خدمات انسان دوستانه و مشارکت‌های مردمی در امور عام المنفعه توسعه و ترویج می‌دهیم.

وی با اشاره به بازدید از میزان پیشرفت پروژه‌های هلال احمر در لرستان، گفت: از پروژه‌های در دست احداث لرستان بازدید به عمل آمد و مباحث آنها دنبال شد و به دستور رئیس جمعیت هلال احمر اشاره کرده و گفت: بحث مولدسازی با جدیت برای ارزش افزوده املاک و دارایی‌های هلال احمر در دستور کار قرار دارد که به همین منظور در این جلسه در شهرستان‌های خرم‌آباد، الیگودرز و ازنا پروژه‌هایی مورد بازدید قرار گرفت و با دستگاه‌های اجرایی از جمله علوم پزشکی موضوعات دوجانبه ای مطرح شد که در جلسه‌ای با حضور استاندار لرستان برای حل و فصل موضوعات و هماهنگی‌های بین بخشی دستگاه‌ها در اردوگاه ازنا و پروژه‌های شهرستان الیگودرز جمع بندی و تعیین تکلیف خوبی انجام پذیرفت.

معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر با اشاره به پیگیری استاندار لرستان و معاون هماهنگی امور عمرانی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان در تهران در ماه گذشته اشاره کرد که با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، درخواست‌های استاندار را در لرستان دنبال کردیم و هم چنین نشستی را با هیئت مدیره استان، معاونین و رؤسای شعب هلال احمر برگزار کردیم و جمعیت هلال احمر لرستان از حیث برنامه‌های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا