شهرستان ها

تقویت فعالیت‌های هیات تکواندو در روستاهای استان بوشهر

بوشهر- رئیس هیأت تکواندو استان بوشهر از تقویت این ورزش در روستاها خبر داد و گفت: سومین باشگاه تکواندو روستایی در روستای بنداروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید مردانی دوشنبه‌شب در مراسم افتتاح باشگاه تکواندو روستایی هیأت تکواندو استان بوشهر گفت: روستای بنداروز بالغ بر چهار هزار نفر جمعیت دارد که این کار شایسته از طرف هیئت امنای مسجد و دهیاری روستای بنداروز انجام شده است.

وی گفت: این سومین باشگاه تکواندو هیأت استان بوشهر در بخش روستایی هست که به همت هیأت تکواندو شهرستان دشتستان و باشگاه سپهر افتتاح شد.

سید مردانی افزود: ما بسیار خرسندیم که این کار زیبا و فرهنگی در روستای فرهنگی، ورزشی بنداروز انجام شده، امیدوارم که از همین جوانان و نوگلان باغ امید بتوانیم در سطح تیم ملی انشاالله موفقیت ببینم و حمایت‌هایی که لازم باشد از این عزیزان خواهیم داشت.

رئیس هیأت تکواندو استان بوشهر بیان کرد: امید است که با همت ستودنی اعضای محترم روستا، دهیاری و هیئت امنای مسجد این کار ادامه پیدا کند و ما قول می‌دهیم که بتوانیم جشنواره فرهنگی و ورزشی تکواندو در این روستا تا پایان سال برگزار کنیم.

سومین باشگاه تکواندو روستایی هیأت تکواندو استان بوشهر توسط باشگاه سپهر در روستای بنداروز شهرستان دشتستان به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

این مراسم با حضور رئیس هیأت تکواندو استان بوشهر، رئیس هیأت تکواندو شهرستان دشتستان، دهیار و شورای روستای بنداروز، هیئت امنای مسجد محله، اساتید و ورزشکاران برگزار شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا