شهرستان ها

دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر همزمان با هفته ملی جمعیت برگزار می‌شود .

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه نژاد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در هفت محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان خبر داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: اعطای جایزه ویژه جوانی جمعیت در محورهای تأثیرگذار و با دو حالت تقاضامحور و کشف محور در راستای تحقق اهداف قانون و اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزند آوری در جامعه در سطح ملی توسط ستاد ملی جمعیت و در سطح استانی توسط ستاد جوانی جمعیت استان انجام خواهد شد.

زنگنه نژاد خاطر نشان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه ریزی برای ظرفیت‌های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با تاکید بر اهمیت نقش مؤثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

زنگنه نژاد با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی یادآور شد: مهلت ثبت‌نام در سطح ملی تا ۱۵ اردیبهشت ماه تمدید شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی اعلام شده در این رویداد شرکت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر ستاد جوانی جمعیت مهلت شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در سطح استانی را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت اعلام کرد و افزود: متقاضیان عرصه‌های مختلف از طریق پیام رسان و با مراجعه یا تماس با دبیرخانه استانی می‌توانند در رویداد استانی شرکت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا